23 Ağustos 2013 Cuma

Hatice Kübra Tongar / Masal İstediğin Gibi Bitsin Seti (10 Kitap)




YORUMUM: Kitap Uzm. Pedagog Adem Güneş'ten tavsiye. Bu kitabı alırken bir artı oluyor. Her bir kitapta öyle içten ve öğretici masallar var ki çocuklarımızın beynini bulandırmayacak cinsten. 
Ve her masalda 2 seçenek sunması çocuklarımızın tercih verme huylarını geliştirmek adına çok yerinde olmuş. 6 yaş üstü çocuklar için harika bir seri.


Kitabın Yazarı: Hatice Kübra Tongar 
Yayın Evi: NESİL YAYINLARI
Kitabın fiyatı: 25 tl
Kitabın Adı: Masal İstediğin Gibi Bitsin  (10 kitap)
Mızıkçı Keçi Neden Pişman?
Kokarca Arkadaş Bulabilecek mi?
Kırmızı Güzelliğini Nasıl Keşfediyor?
En Güzel Mevsim Hangisi?
Arkadaşları Çekirgeye Yardım Edecek mi?
Ateşböceği Kıvılcım Kimden Korkuyor?
Tavşancığın Evi Neresi?
Neden Kimse Brokoli Yemiyor?
Siyah Kuzu Neden Yalnız?
Sabırsız Kavunlar Ne Yapsın? 
Kitabın Arka Kapak Yazısı: Hey sen!
Evet evet, sana sesleniyorum dostum!
Kafam çok karıştı.
Bana yardım eder misin?

Eğer yardım etmezsen
Masallarım yarım kalacak.
Kokarca arkadaş bulamayacak.
Siyah kuzu yalnız kalacak.
Kavunlar büyüyüp ballanamayacak.
Brokoli çocukları hastalıklardan koruyamayacak.
Tavşancık mutlu olamayacak.
Kırmızı ne kadar güzel bir renk olduğunu fark edemeyecek.
Ateşböceği Kıvılcım cesur olmayı öğrenemeyecek.
Mızıkçı keçi hatasını anlayamayacak.
Şakacı çekirge arkadaşlarına kendini affettiremeyecek.
Mevsimler çocukları mutlu edemeyecek.
Çünkü bu masallar senin kararınla sona erecek.

Haydi, önce bir oku bakalım.
Sonra sen ne dersen o olsun.
Masallar istediğin gibi bitsin!

***

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...