1 Ağustos 2013 Perşembe

Blogumun Headerını Nasıl Değiştiririm?

Arkadaşlar, header nasıl değiştiririm diye soran arkadaşlarıma faydalı olmak için resimli anlatım hazırladım.
Adımları takip ederseniz, kolaylıkla headerınızı ekleyebilirsiniz.

Panelimize giriyoruz. 




Yerleşim yazan yere tıklıyoruz.


Yerleşim sekmesin tıklayınca karşımıza üstteki ekran geliyor. Oradan düzenleyi seçiyoruz.


Burdan hazırladığımız resim dosyasını seçiyoruz.

Başlık ve tanım yerine seçerseniz eğer, benim blog'unda ki gibi blogunuzun adı anasayfada yazı olarak header'ın olduğu yerde görünmez, bunun yerine sadece seçtiğiniz resim gözükür. Burayıda kaydettikten sonra son olarak Sağ üst köşeden Düzenlemeyi Kaydet diyoruz. Yeni header'ınız hayırlısı olsun!









5 yorum:

  1. peki bu arka profili nerden buldun, vardı da ben mi görmedim? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. var olanlardan biraz karıştırırsan bulabilirsin..:)

      Sil
  2. ay çok mutluyum yaa senin sayende rabbim çok çok razı olsun senden
    bloğum sayende yeni bir görünüme sahip oldu
    bakmak istersen
    http://ftmgrr.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin, senden de inşaAllah.:)
      bende mutlu olun diye yapıyorum, şükür olanlar çok..:))

      Sil
  3. aydınlattığın için teşekkürler...:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...